En 17-årig kille blev rånad på sin mobiltelefon vid järnvägsstationen i lördags eftermiddag. Då han klev av ett tåg blev han kontaktad av en medpassagerare som bad att få titta på han mobil. Därefter ska gärningsmannen ha bett 17-åringen åka med ner i stan. Da han nekade visade mannen upp, vad den rånade uppfattade som ett skjutvapen, varefter han lämnade från sig telefonen. Gärningsmannen uppges vara i 15-20 årsåldern.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































