Vid lunchtid i går blev en ung kvinna på cykel påkörd av en bil i korsningen Stora Norregatan / Borgmästargatan. Den påkörde ådrog sig inga allvarliga skador men fördes för säkerhets skull till Lunds lasarett för undersökning.
Vid lunchtid i går blev en ung kvinna på cykel påkörd av en bil i korsningen Stora Norregatan / Borgmästargatan. Den påkörde ådrog sig inga allvarliga skador men fördes för säkerhets skull till Lunds lasarett för undersökning.