Ung kvinna påkörd i centrum

Vid lunchtid i går blev en ung kvinna på cykel påkörd av en bil i korsningen Stora Norregatan / Borgmästargatan. Den påkörde ådrog sig inga allvarliga skador men fördes för säkerhets skull till Lunds lasarett för undersökning.

Till arkivet