Strax efter klockan 20 igår kväll fick brandkåren larm om att det brann i den nybyggda idrottshallen mellan GA- och Seminarieskolan. Det var en elektriker som höll på med ytterbelysning som upptäckte att det brann i ett elskåp. Elektrikern stängde då av strömmen och branden var så gott som släckt när räddningstjänsten kom till platsen.














































