Ett vittne såg hur två personer klättrade in genom ett fönster på Arbetsförmedlingen strax innan midnatt till idag. Personerna var inne ett par minuter innan de klättrade ut och försvann i en bil. Det är i skrivande stund oklart om något stulits.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































