På fredagen målade fick en hyresvärd på Ödmansonsgatan sin trappa målad. Under natten var det uppenbarligen någon som inte gillade vad som hänt. Denna hade då tagit olja och kletat över väggarna i trappan.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet