En 27-årig kvinna kom cyklandes vid ett övergångsställe på Norra infartsgatan i går eftermiddag. Samtidigt körde en moped med två hjälmförsedda ynglingar upp sidan om kvinnan och slet till sig en datorväska som hon hade i en cykelkorg. Väskan innehäl bland annat en dator och mobiltelefon. Det samanlagda värdet på det stulna uppgår till cirka 17 000 kronor.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































