Vid 3-tiden natten till idag gick inbrottslarmet på ICA Kvantum. En väktare var först på plats och kunde då konstatera att någon slagit ett stort hål i väggen till byggnaden. Några tjuvar fanns dock ej på platsen. Polisen har i skrivande stund inte fått in någon anmälan om att något skulle vara stulet.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































