Vid fyratiden i morse kallades räddningstjänsten till Granet i Landskrona. Någon hade roat sig med att förstöra en bänk samt tända fyr på en kompost. När brandkåren kom till platsen brann det på en yta av två gånger åtta meter. Branden är släckt.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































