En dam född 1919 var på väg hem från banken på Västra Fäladen då hon råkade ut för en väskryckare. Hon var just på väg in i sin trapp till bostaden på Segergatan när en kraftig kvinna i 50-årsåldern på cykel ryckte åt sig den äldre damens väska. I denna fanns bland annat 160 kronor i kontanter samt andra tillbehör.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































