En kvinna i 90-årsåldern som bor på ett äldreboende på Silvergården har blivit bestulen. Summan uppgår till några hundralappar. Vem som stulit pengarna vet man inte idag. Polisen meddelar också att det inte är första gången det försvinner pengar från äldre på det aktuella hemmet.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































