Någon på psykavdelningen på Landskrona lasarett hade lämnat ett vädringsfönster öppet. Någon eller några upptäckte detta och klättrade in och stal med sig en bärbar dator. Det hela har ägt rum någon gång under natten mellan lördag och söndag.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































