En 40-årig kvinna rånades igår då hon kom gåendes vid korsningen Dammhagsgatan-Seminariegatan. Två killar i 20-årsåldern sprejade något i ansiktet på kvinnan och då hon tog sig för ögonen stal de båda hennes handväska som innehöll 8500 kronor.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































