En frisersalong på Borgmästaregatan fick natten till idag ett skyltfönster inslaget. Hålet anses dock för litet för att någon ska ha tagit sig in. Om några varor ur skyltfönstret stulits eller om det för sig om ren skadegörelse vet inte polisen idag.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































