Igår förmiddag inträffade en olycka i korsningen mellan Östergatan och Viktoriagatan. En mopedist körde först in i en bil och föll av sitt fordon men tog sig snabbt upp och lämnade platsen i full fart.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt
Igår förmiddag inträffade en olycka i korsningen mellan Östergatan och Viktoriagatan. En mopedist körde först in i en bil och föll av sitt fordon men tog sig snabbt upp och lämnade platsen i full fart.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt