Enligt polisen var det skapligt lugnt i samband med måndagens derby mellan BoIS och HIF. Totalt omhändertogs 15 personer för fylleri och ordningsstörande beteende.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt
Enligt polisen var det skapligt lugnt i samband med måndagens derby mellan BoIS och HIF. Totalt omhändertogs 15 personer för fylleri och ordningsstörande beteende.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt