Igår förmiddag inträffade en trafikolycka på Löpargatan. Två yngre personer på moped missade väjningsplikten vid Löpargatan och körde in i sidan på en bil. De båda fördes med lindriga skador till lasarett. Ingen i bilen skadade sig.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































