Igår började man lossa den nya borren till Hallandsåsen på Öresundsvarvet. Efter några timmar fick man emellertid problem med kranarna och lyftarbetet låg nere under ett par timmar på eftermiddagen.
Förseningen gör att man avslutar med att lyfta den tyngsta delen som väger drygt 170 ton under tisdagen.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































