Mitt på dagen igår skulle en man, boende på Timmermansgatan, köra sin bil till verkstaden för reparation. Han hann dock bara starta bilen då det började brinna i motorrummet. Det fanns ingen risk för spridning eller personskador men rökutvecklingen var kraftig, meddelar räddningstjänst.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































