Tidigt på fredagsmorgonen läckte ett lok ut diesel på bangården i Landskrona. På räddningstjänst uppskattar man att cirka 100 liter diesel runnit ut på en sträcka av lika många meter. Miljöförvaltningen är kontaktade.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































