Strax efter klockan 11 i tisdags bröt sig någon in i en lägenhet på Östergatan. Vad som stulits är fortfarande oklart eftersom lägenhetsinnehavaren var tillfälligt bortrest när anmälan om brottet kom till polisen.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































