Inbrott på Östergatan

Strax efter klockan 11 i tisdags bröt sig någon in i en lägenhet på Östergatan. Vad som stulits är fortfarande oklart eftersom lägenhetsinnehavaren var tillfälligt bortrest när anmälan om brottet kom till polisen.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet