På lördagen den 16 april mellan klockan 12-17 är det tjejmässa på ungdomshuset NOVA. Mässan vänder sig till tjejer från tretton år och uppåt. Det är tredje året i rad som tjejmässan arrangeras.
Förra året hade man strax över 200 besökare. Dessutom var ett 40-tal tjejer på olika vis aktiva med genomförandet.
Även i år förväntar man sig en hög besökssiffra.
För intresse och mer information kolla på www.ungdomshusetnova.se.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































