En villaägare i Saxtorp utsattes för inbrott mitt på ljusa dagen i går. Tjuvarna tog sig in genom att bryta upp entrédörren. Väl inne har man sökt genom hela huset och tagit med sig en kamera samt en flaska whisky.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































