Villainbrott i Saxtorp

En villaägare i Saxtorp utsattes för inbrott mitt på ljusa dagen i går. Tjuvarna tog sig in genom att bryta upp entrédörren. Väl inne har man sökt genom hela huset och tagit med sig en kamera samt en flaska whisky.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet