En lägenhet på Segergatan utsattes för ett inbrott igår mellan klockan 12-14.30. Tjuvarna tog sig in i lägenheten genom att bryta upp ytterdörren. Smycken och ett armbandsur samt 350 kronor i kontanter blev bytet.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































