En bil som stod uppställd på pendlarparkeringen vid motorvägsavfarten Landskrona södra brann natten till igår. På räddningstjänsten är man övertygad om att branden är anlagd eftersom bilen saknade registreringsskyltar.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































