Bil brann på parkering

En bil som stod uppställd på pendlarparkeringen vid motorvägsavfarten Landskrona södra brann natten till igår. På räddningstjänsten är man övertygad om att branden är anlagd eftersom bilen saknade registreringsskyltar.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet