Polisen kallades igår till Asmundtorp då någon hade tipsat om ett stulet fordon. När ordningsmakten kom till platsen kunde man konstatera att någon brutit sig in i fastigheten där fordonet stod. Tjuvarna hade krossat en ruta och rotat genom fastigheten. I skrivande stund vet inte polisen om något stulits.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































