Strax innan midnatt till idag gick ett inbrottslarm på Västervångskolan. Väktare var på plats efter några minuter men tjuvarna hade redan lämnat skolan. Tjuvarna hade tagit sig in genom ett fönster och därefter brutit upp dörren till ett personalutrymme. Om inbrottstjuvarna fått med sig något från platsen är fortfarande oklart.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































