Någon gång mellan lördag eftermiddag och måndag morgon tog sig någon in på en frisersalong på Östergatan och stal 1 000 kronor i kontanter, en klippmaskin samt några saxar till ett sammanlagt värde av 6 000 kronor. Hurr tjuvarna tagit sig in i lokalen är oklart. När butiksinnehavaren kom till salongen på måndagsmorgonen stod dörren olåst.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































