Inbrott på utsädescentralen

Natten mellan tisdagen och onsdagen utsattes utsädescentralen på Österleden för inbrott. Tjuvarna tog sig in genom ett fönster på taket och stal 1200 kronor.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet