Två BoIS-spelare har varit på landslagsuppdrag då Sveriges P19-landslag mötte Kroatien i en dubbellandskamp. Både Jesper Westerberg och Måns Sörensson spelade hela matchen igår och den sistnämnde gjorde även Sveriges reduceringsmål till 1-2. Matchen slutade oavgjort 2-2. Den första matchen slutade också oavgjort, 1-1.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































