Skärm stals på sjukhuset

Strax innan midnatten till idag tog någon sig in på endoskopiavdelningen på Landskrona Sjukhus genom att krossa en ruta. Väl inne lade tjuven beslag på en datorskärm.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet