Klockan 04.10 natten till idag greps två landskornabor då de misshandlade en klubbägare i Helsingborg. Det var när det båda skulle avvisas från en nattklubb som de gav sig på ägaren utanför klubben.
De båda satt fortfarande i förhör på söndagsförmiddagen.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































