Idag lägger sig BoIS-spelaren Johan Andersson på operationsbordet. Anledningen är att han en gång för alla ska bli kvitt sina ljumskproblem. Något större ingrepp är det inte fråga om,
– Jag räknar med att Andersson ska vara tillbaka i fotbollsträning om cirka två veckor, hälsar lagets chefstränare Mats Jingblad.
Detta innebär att Johan missar träningsmatcherna mot Nordsjälland på lördag samt mötet mot Kalmar FF den 5 mars.
Noterbart är att matchen mot Nordsjälland spelas i danska Farum med start klockan 13.30.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































