En 65-årig dam, boende på Regeringsgatan, har haft påhälsning av tjuvar. Någon eller några har tagit sig in i kvinnans lägenhet under natten mellan måndagen och tisdagen och tagit med sig två tavlor av okänt värde. Hur tjuvarna tagit sig in i lägenheten är oklart.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































