Under natten till igår utsattes Bröderna Perssons begravningsbyrå för ett inbrott. Någon hade slagit sönder en stor fönsterruta med hjälp av en trafikskylt och därefter tagit sig in i lokalen. Inbrottstjuven stal därefter en dator från ett av skrivborden i lokalen.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































