Runt midnatt natten till idag råkade en lastbilschaufför ut för något mycket obehagligt. När han kom körandes på motorvägen i höjd med viadukten vid avfarten till Landskrona norra small det till rejält mitt framför hans ansikte i framrutan. Så kraftig var smällen att hela rutan höll på att slås in. Chauffören har uppgett för polisen att han tror att någon kastat ner en stor sten från viadukten då han passerade.
Polisen undersöker nu det hela och har rubricerat anmälan som försök till misshandel.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































