Otur då Scania åkte på årets första förlust

Bordtennisklubben Scanias andra match för säsongen slutade med en förlust med 8-3. För motståndet stod Kulladal som även hade hemmaplan.
– Matchen var betydligt mer jämn än vad siffrorna skvallrar om. Scaniaspelarna hade inte riktigt turen med sig i slutet av seten och förlorade flertalet av alla jämna set, säger lagets spelande tränare Rickard Gartér.
Matchvinsterna togs av Tobias Feuk, Andreas Persson och detbuterande ”Walle” Wallstedt.

Till arkivet