Denna veckas tordsdagslunch inmundigas tillsammans med Gunilla Andersson på teaterrestaurangen. Andersson är just nu aktuell med nypremiären den 28 oktober av Carmencita Rockefeller på Teater 23 i Malmö.
Skådespelerskan har varit verksam på Teater 23, sedan 1997 men har ett förflutet i Landskrona och Skånska Teatern.
På torsdag klockan 12.00 är hon tillbaka i byggnaden och lunchgästerna får åter stifta bekantskap med hennes ”tanter” – både nya o gamla i Kabaret Ett Uppträde.














































