Under natten till i går utsattes två kiosker i Landskrona för inbrott. Det ena skedde på Citadellbadet och det andra på friluftsbadet i Härslöv.
På Citadellbadet hade tjuvarna brutit sig genom en väg och kommit över varor för cirka 5000 kronor. I Härslöv försvann godis, kakor och läsk till ett okänt värde.
Av redaktionen
© Landskrona Direkt














































