Precis som förra sommaren kommer inte allmänheten att kunna njuta av den fantastiska utsikten från vattentornet i Landskrona. Anledningen är samma som förra året, reparationsarbete.
När Direkten i augusti förra året talade med Tekniska Verken var anledningen bland annat att hissen var i olag, något som tydligen även gäller i år,
– Vi renoverar hissen. Den har fått en ny hytt där uppe. Dessutom har vi en del andra reparationer uppe i tornet som gör att vi valt att hålla stängt även i år, hälsar man från Tekniska Verken.
Av Redaktionen
© Landskrona Direkt














































