Kommunen betalar dyrt för fastigheter
Snabba fastighetsklipp på skattebetalarnas bekostnad. Så skulle man kunna rubriksätta artikeln nedan. Men frågan är om det inte är tvärtom. Fastighetsägarna har gjort sin läxa och får betalt medan kommunen inte varit vakna och inte ens använt sig av befintliga kanaler. Därmed har Landskrona stad fått betala 3-4 miljoner kronor mer än vad som kunde […]














































