Axeltofta kan komma att flyttas

AXELTOFTA. Sedan 2006 har kommunen velat se över situationen gällande de bofasta ute i Axeltofta koloniområde utanför Häljarp. Så värst mycket har dock inte hänt. Men nu har beslut tagits att en utredning ska tas fram och presenteras för stadsbyggnadsnämnden i december i år. Ett alternativ kan bli att hela koloniområdet får flyttas.

Läs vidare med Premium

Detta inlägg är ett Premium-inlägg och går endast att läsa med en aktiv prenumeration av Landskrona Direkt Premium.

Registrera ett användarkonto. Gå sedan vidare och lös en prenumeration.
Kostnad: 99 kr/mån alternativt 990 kr/år.

Observera att ditt betalkort måste medge köp på Internet.


Har du redan ett konto? Klicka här för att logga in


Registrera



Till arkivet